Evaluarea persoanelor adulte cu handicap
Potrivit prevederilor art. 6, alin. (4) și (5) din H.G. nr 430/2008 cu modificările și completările ulterioare, documentele necesare în vederea evaluării complexe de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap sunt următoarele:
1. Cerere tip (se regăsește în format fizic la Direcția de Asistență Socială a Primăriei Frasin sau pe site-ul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Suceava) (formular nr.14 – link)
2. Documente de identitate;
3. Documente medicale:
– referat privind situaţia medicală prezentă, întocmit de medicul specialist;
– scrisoare medicală tip de la medical de familie;
– investigaţii paraclinice solicitate de Serviciul de evaluare complexă din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială Suceava;
4. Ancheta socială efectuată de Direcția de Asistență Socială a Primăriei Orașului Frasin Frasin;
5. Dovada veniturilor realizate (adeverința de salariat , talon de pensie, adeverință de la ANAF)
6. Decizia de pensie (în cazul pensionarilor)
Dosaul se poate depune personal la Registratura Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Suceava sau poate fi trimis prin poștă.